search slide
search slide
pages bottom

Reklama dźwignią handlu

Reklama dźwignią handlu

Nie ma dziś programu telewizyjnego, filmu czy serialu, który nie byłby przerywany reklamą. Te dotyczą głównie leków, zabawek, gadżetów i mnóstwa innych rzeczy. Ludzie starsi oglądający telewizję zwracają szczególną uwagę na reklamy lekarstw, które są polecane podczas przerw w serialu czy filmie. Zmanipulowani przez reklamę dokonują zakupu reklamowanego leku, polecają go innym. Dzieci natomiast, jako niestety druga grupa pod względem oglądalności telewizji widząc reklamę nowej zabawki siłą rzeczy chcą taką zabawkę mieć. Rodzice nie potrafiąc odmówić dziecku, przekonać je, że dana zabawka wcale nie jest taka super, jak ją zareklamowano, po prostu kupują nowości dla swoich pociech, chcąc je maksymalnie uszczęśliwić. Tak naprawdę to reklamy telewizyjne napędzają handel, powodują ruch w interesie producentów. Dlatego też nowo powstałe firmy obecnie dużą uwagę ale też duże sumy pieniędzy przeznaczają na odpowiednie zareklamowanie się, postępując zgodnie z popularnym powiedzeniem: reklama dźwignią handlu.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>