search slide
search slide
pages bottom

Jak działa reklama

Jak działa reklama

W dużej mierze na nasze decyzje zakupowe działają reklamy. Tego się nie da unikać, choć na niektóre osoby reklama działa bardziej, a na inne mniej. Jest to uzależnione od wielu różnych czynników. dlatego tutaj faktycznie koniecznością jest dokładne zastanowienie się, czy faktycznie chcemy, by reklam aż tak bardzo na nas działała. Właściwie przekazów reklamowych nie da się unikać. Nawet te osoby, które nie oglądają telewizji lub nie oglądają samych bloków reklamowych, w taki czy inny sposób także są narażone na działanie reklamy. Reklama to przecież nie tylko telewizja, ale też pozostałe media, w tym Internet, prasa, radio. Także poza medialne przekazy, na przykład bilbordy, ulotki, imprezy sponsorowane. Tak czy inaczej w jakiś sposób musimy poznać tę ofertę, dlatego w takim czy innym stopniu taki czy inny przekaz reklamowy czy tego chcemy czy nie jednak na nas wpływa. Są osoby bardziej podatne na reklamę, są też osoby mniej na nią podatne. Generalnie jednak tego się nie da tak do końca uniknąć w codziennym życiu.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>