search slide
search slide
pages bottom

Jak oddziałuje reklama

Jak oddziałuje reklama

Trzeba przyznać, że media są coraz bardziej zdominowane przez reklamy. Tutaj trzeba przyznać, że media właściwe coraz bardziej w tym kierunku zmierzają. Stają się powoli jednym wielkim przekazem reklamowym. Teraz już dość bezpardonowo w programach telewizyjnych, serialach, filmach – spotykamy się z takim zjawiskiem jak lokowanie produktu – czyli po prostu z dość perfidną formą reklamy. Tego na pewno nie da się unikać, tak więc nawet osoby nieoglądające bloków reklamowych są narażone na to, że faktycznie tego typu reklamy oglądają, są narażone na to, ze przekazy reklamowe w taki czy inny sposób będą na nich mniej lub bardziej wpływały. Dlatego tutaj faktycznie jest tak, że raczej tego nie unikamy. Nawet jeśli się całkowicie od mediów odetniemy, nie będziemy oglądać telewizji, czytać prasy, przeglądać stron internetowych – to jesteśmy na reklamy narażeni w samej przestrzeni publicznej, tak więc nawet tutaj tego nie unikniemy. Wszechobecne bilbordy i ulotki, foldery, różne sponsorowane imprezy – to elementy kampanii reklamowych.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>