search slide
search slide
pages bottom

Jak stworzyć kampanię reklamową

Jak stworzyć kampanię reklamową

Większość osób, chcąc czy nie chcąc w jakiś sposób ulega przekazom reklamowym. Siła reklamy jest wszechpotężna. Oczywiście w większości przypadków przekazy reklamowe w mediach, w telewizji nas denerwują, wiele osób nie ogląda reklam, wyłącza dźwięk w telewizorze, gdy pojawia się blok reklamowy lub przełącza na inny kanał – choć ta metoda raczej się już nie sprawdza – bo bloki reklamowe na wielu kanałach są dokładnie w tym samym czasie. To jednak mimo wszystko i tak w jakiś sposób ta reklama na nas oddziałuje. W końcu reklama to nie tylko filmy reklamowe w telewizji. To także informacje reklamowe w prasie, w internecie, bilbordy, ulotki, foldery, informacje handlowe itd. tak więc raczej nie sposób jest tego uniknąć w codziennym życiu. Nie zmienia to faktu, że wszechobecna reklama, pojawiająca się także w serialach, filmach – jako lokowanie produktu – zdecydowanie w ostatnich latach zmieniła obraz mediów, zdominowała przekazy medialne i wdziera się niestety coraz bardziej w tą przestrzeń publiczną.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>