search slide
search slide
pages bottom

Tworzenie przekazu medialnego

Tworzenie przekazu medialnego

Stworzenie dobrego, spójnego przekazu reklamowego nie jest takie proste. Chodzi o to, by taka reklama czy też inna forma przekazu marketingowego, była dobrze sformułowana. W przypadku typowej reklamy, musimy przede wszystkim te informacje podać w maksymalnie skondensowanej formie, bardzo skupiają się na zaletach, korzyściach, pozytywnych stronach. Jest to konieczne, by ten przekaz był ograniczony do minimum. W przypadku innych materiałów marketingowych, opisów działania, materiałów reklamowo-informacyjnych, więc na przykład folderów, ulotek, trzeba połączyć ten przekaz reklamowy z typowo informacyjnym, więc merytorycznym i konkretnym. To nie jest proste zadanie, dlatego tutaj faktycznie trzeba umieć wybierać, selekcjonować takie informacje, które mają się w tego typu opisie znaleźć. Dzięki temu uda się stworzyć spójny, odpowiednio przygotowany komunikat, który faktycznie będzie doskonale odbierany przez osoby, które są tutaj tym celem reklamodawcy czy twórcy kampanii marketingowej. Dlatego te kwestie w szczególności są ważne.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>